چه حیف نشد ....

چه حیف نشد ....
دیدگاه ها (۰)

چه زود دیر میشه...

به درک...

غیر از تو در این شهر کسی باب دلم نیست.....

این خوبه که حالم باهات خوبه....

سر تو با دنیا جنگیدم ولی حیف که نشد...

حیف که نشد این دوتا باهم باشند😭فالو یادت نره❤️

صداش گرفته کراشتر شده باوا من کراشم روت حیف که خجالت کشیدم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط