هر وقت یکیو رنجوندی ولی خودت بیشتر عذاب کشیدی یعنی خیلی د

هر وقت یکیو رنجوندی ولی خودت بیشتر عذاب کشیدی یعنی خیلی دوسش داری
دیدگاه ها (۳)

دقیقا مثل جواهر بخش ای یک مثلث خیلییی دردناکه که یکیو دوسش د...

من خیلی دوسش دارم نتونستیم خداحافظی کنیموولی همیشه تو قلبم ج...

بیشتر از جونتم دوسش داری:)😭🖤سعیددددمریممممتاسیان+++

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط