چقدر زیباست کسی را
چقدر زیباست کسی را
دوست بداریم
نه برای نیاز
نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای این که
"ارزش دوست داشتن دارد"
دوست بداریم
نه برای نیاز
نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای این که
"ارزش دوست داشتن دارد"
- ۸۰۲
- ۱۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط