بچه ها قراره چند روز برم تهران ب خواطر همین نت ندارم

بچه ها قراره چند روز برم تهران ب خواطر همین نت ندارم
شاید بتونم مخ خواهرم رو بزن بهم نت بده
هعیییی
دیدگاه ها (۰)

وییییییییی تونستم نت بگیرم ε=ε=(ノ≧∇≦)ノ

پچه ها نظرتون درباره قسمت هفتم فصل دوم اوشی نو کو چه؟

⁄(⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)⁄

مویچیرو موخوام کی مویچیروم میشه. ؟

عاممم اینترنتم به چوخ رفت عزیزان ولی شاید به نت کسی وصل بشم ...

من در راه تهران.

بعضی وقتا هم بی‌دلیل زنگ بزن یا دستِ کم پیام بده حالم و بپرس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط