لواشکامو ریختن سطل اشغال....بیشعورا...

لواشکامو ریختن سطل اشغال....بیشعورا...
دیدگاه ها (۱۳)

اوف.حاظر جوابیش منو کشته......

سیوون از سوپر جونیور

[° ~ °]

کیا تجربشو دارن؟؟؟؟؟؟

چالش رو رفتم بگوید

خیلی خوشحالم بعضیا خودشون باهام قطع ارتباط میکنن،انگار اشغال...

جدی از اونایی ک خودشون باهامون قطع ارتباط میکنن خوشم میاد😂فک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط