و بعد از سال ها
و بعد از سال ها
نوادگانمان
هیچ قصه ی عاشقانه ای
از نسل ما نخواهند شنید
از بس که هر که آمد،"رفت"
و هر که "رفت" برنگشت...!
نوادگانمان
هیچ قصه ی عاشقانه ای
از نسل ما نخواهند شنید
از بس که هر که آمد،"رفت"
و هر که "رفت" برنگشت...!
- ۸۱۷
- ۰۴ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط