تیام:
تیام:
چند ثانیه به این متن فکر کن!
" امیدوارم هر جا که میروی ؛ یک نفر مثل خودت سر راهت باشد "
بنگر که برای تو دعاست یا نفرین ...
@cafegraam
چند ثانیه به این متن فکر کن!
" امیدوارم هر جا که میروی ؛ یک نفر مثل خودت سر راهت باشد "
بنگر که برای تو دعاست یا نفرین ...
@cafegraam
- ۷۲۷
- ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط