ولز فک کنم ی قضیه هست!!!اهل دلاش

ولز فک کنم ی قضیه هست!!!اهل دلاش
دیدگاه ها (۱)

ازهمون اولشپ اقتصادی فکر میکردیم مق اصفهانیاااا

چیه؟

فغت.😁فغت🤣😃برای خندع😎😉😁

ای توووف تو .....فغت.😁فغت🤣😃برای خندع😎😉😁

به به چقد عالی میخونه👌اهل دلاش می‌دونن دارم چی میگم🧡

فک کنم به اندازه ی یه لشکر کراش دارم 🤣

هلووومن جدیدا تصمیم گرفتم دیگه فعالیت نکنم و همه ی پستامو پا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط