بین بد و بدتر ..... بد گزینه بهتری است

بین بد و بدتر ..... بد گزینه بهتری است
دیدگاه ها (۲)

ورود ممنوع

نیواد و نیما تکیدو ( کام تا لام )

طرفم نیا بد درگیرم هررو دارم بدتر میشم 🖤

هرقدر آن بد است، این بدتر! ✍ #قربانی_مقدم 🆔 https://web.bale...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط