بنواز تا آهنگ برخاسته از پنجه هایت ببرد غم از دلم به جایی

بنواز تا آهنگ برخاسته از پنجه هایت ببرد غم از دلم به جایی دور جایی که تمامه غصه ها رادفن میکنند میدانی کجاست؟ آنجا که دیگر برخاستنی نیست آری من با غصه هایم دفن میشوم آنچه که امانت به نیت قسم نزدم گذاشتی را با احترام به تو باز میگردانم چون داشتن چیزی به این بها از کمی بیشتر برایم زیاد است، بنواز بگذار با ترنم آواز خوشت ژرفای وجودم لحظه های آخر به شعف آید تا لذت ببرم از کوتاه اما زیبا زیستنم 5\9\1393 ساعت11:22
دیدگاه ها (۱۸)

عاشق نشدي زاهد ديوانه چ ميداني درشعله نرقصيدي پروانه چه مي...

به این میگن جنگاور

ملوچکم

خوشگله دوست دارم مدلشو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط