سهمیه خارجیهای لیگ برتر کاهش یافت
سهمیه خارجیهای لیگ برتر کاهش یافت
با اعلام سازمان لیگ، تعداد بازیکنان خارجی مجاز در هر تیم برای فصل آینده از ۸ به ۴ کاهش یافت. بر اساس این مصوبه، سهمیه خارجیها نسبت به فصل گذشته نصف شده و باشگاهها از این پس تنها امکان استفاده از چهار بازیکن خارجی را در فهرست خود خواهند داشت.
فدراسیون فوتبال دلیل این تصمیم را شرایط اقتصادی حاکم بر باشگاهها عنوان کرده است. اگرچه اجرا شدن این تصمیم چندان ساده به نظر نمیرسد؛ چرا که برخی از باشگاهها در حال حاضر با بیش از این تعداد بازیکن خارجی قرارداد دارند که باید با آنها خداحافظی کنند.
#استقلال
#جام_جهانی
#ایران
#کبریت_بی_خطر
#ورزش
#فوتبال
#ویسگون
با اعلام سازمان لیگ، تعداد بازیکنان خارجی مجاز در هر تیم برای فصل آینده از ۸ به ۴ کاهش یافت. بر اساس این مصوبه، سهمیه خارجیها نسبت به فصل گذشته نصف شده و باشگاهها از این پس تنها امکان استفاده از چهار بازیکن خارجی را در فهرست خود خواهند داشت.
فدراسیون فوتبال دلیل این تصمیم را شرایط اقتصادی حاکم بر باشگاهها عنوان کرده است. اگرچه اجرا شدن این تصمیم چندان ساده به نظر نمیرسد؛ چرا که برخی از باشگاهها در حال حاضر با بیش از این تعداد بازیکن خارجی قرارداد دارند که باید با آنها خداحافظی کنند.
#استقلال
#جام_جهانی
#ایران
#کبریت_بی_خطر
#ورزش
#فوتبال
#ویسگون
- ۷۴۸
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط