روی دیوار.........
روی دیوار.........
روی سایه ای که بجا مانده از تو
چشم میکشم و دهانی که بخندد
به این همه تنهایی و انتظار!!
این خانه بعد از تو فقط دیوار است......
و تکه زغالی که خط میکشد
نیامدنت را.......!!
روی سایه ای که بجا مانده از تو
چشم میکشم و دهانی که بخندد
به این همه تنهایی و انتظار!!
این خانه بعد از تو فقط دیوار است......
و تکه زغالی که خط میکشد
نیامدنت را.......!!
- ۸۴۹
- ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط