آقایونی که تعهد دادن باید پاسخگو باشن
آقایونی که تعهد دادن باید پاسخگو باشن
با حملات دیشب آمریکا کلا تفاهم نامه هم نقض شده چه برسه به آتش بس
آقایون چرا از رهبری نپرسیدند حالا که علی الاصول نظرتون فرق میکنه ، به ما بگید نظرشما کدومه ؟
هر بار خلاف نظر رهبری عمل کردید شکست خوردید و خسارت زدید
چقدر باید بهتون فرصت داد تا کجا؟؟
تا شهادت رهبری عزیزمون که پیش رفتید
اون مسئولی هم که در این شرایط حساس و برای اعمال نظرات خودش و حزبش مدام تهدید به استعفا میکنه یا خائنه یا احمق
آمریکا. ظلم و جنگ و خونریزی تو خونشه ذاتش جنایته ، اگر با شیطان رجیم میشه صلح کرد با این شیطان هم میشه
با حملات دیشب آمریکا کلا تفاهم نامه هم نقض شده چه برسه به آتش بس
آقایون چرا از رهبری نپرسیدند حالا که علی الاصول نظرتون فرق میکنه ، به ما بگید نظرشما کدومه ؟
هر بار خلاف نظر رهبری عمل کردید شکست خوردید و خسارت زدید
چقدر باید بهتون فرصت داد تا کجا؟؟
تا شهادت رهبری عزیزمون که پیش رفتید
اون مسئولی هم که در این شرایط حساس و برای اعمال نظرات خودش و حزبش مدام تهدید به استعفا میکنه یا خائنه یا احمق
آمریکا. ظلم و جنگ و خونریزی تو خونشه ذاتش جنایته ، اگر با شیطان رجیم میشه صلح کرد با این شیطان هم میشه
- ۷۰
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط