ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیده ما را رفیق و مونس شد
دیدگاه ها (۴)

یکی بیایید که به دل نه،به جانبنشیند...!

ولی گریه چیزِ خوبیهحس میکنم وقتی گریه میکنمدردای روحم با اشک...

‌ای مونسِ دیرینه دلِ سوخته دریابتا چند سخن با در و دیوار کند...

ستاره زیاده ، ماه یکیستدوست زیاده رفیق یکیست ❤️

☆اگر ستاره ای نداری در آسمانت☆☆به عنوان ماه خودت بدرخش☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط