یواش یواش دارم به این نتیجه میرسم که؛
یواش یواش دارم به این نتیجه میرسم که؛
ما دهه شصتیا
از شرایط ازدواج فقط!!
شناسنامشو داریم..........
...........................................................
هیچ چیزی رو چشم بسته نپذیرید.....
حتی سخن بزرگان را !!
مثلا؛
سحر خیز باش تا کامروا شوی....
دروغه باور نکنین!!
دور و بر ما،سحر خیزا
یا نانوا شدن یا کله پز.......
ما دهه شصتیا
از شرایط ازدواج فقط!!
شناسنامشو داریم..........
...........................................................
هیچ چیزی رو چشم بسته نپذیرید.....
حتی سخن بزرگان را !!
مثلا؛
سحر خیز باش تا کامروا شوی....
دروغه باور نکنین!!
دور و بر ما،سحر خیزا
یا نانوا شدن یا کله پز.......
- ۹۴۹
- ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط