من رفتم بمیرم🙂🚶

من رفتم بمیرم🙂🚶

چی میتونم بگم واقعا🙂🙂
قلبم طاقت این هیجان و یکجا نداره💔🙂
مردم حلال کنید
دیدگاه ها (۱۰)

همه دنیا دلتنگ بکهیونی🙂🥺💔🚶

شیومین و بکهیون جفتشون اتک زدنا😂❤️🤩

دیگه نمیتونم،چرا نمیگذره؟😥دورت بگردم زود بیا😭❤️

آخ که زیادی دلتنگیم توت فرنگی ما🥺🍓🦋#baekhyun #EXO

هعی .. نمیدونم چی بگم ..فقط میتونم بگم .بمیرم برای تک تک اون...

برای چهارمین بار رفتیم اکسپلور واقعا نمیدونم چی بگم بخاطر شم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط