چطور میتونم به تاول های پام بگم،تمام مسیری رو که طی کردم

چطور میتونم به تاول های پام بگم،تمام مسیری رو که طی کردم اشتباه بوده .
دیدگاه ها (۵)

همه ی ما درگیر یه دردی شدیم که درمونش شده یه آدم به درد نخور

یک نفر را دوست دارم که بدون آغوشش جهان جای نا امنیست.

جای دستهایت روی زندگیم باقی میماند.

میتونم بگم از بدترین حس های دنیاست که بعدش پشیمون میشی :) #خ...

چه بچه های نانازی.. استنلی جان فقط میتونم بگم فرار کن عزیزم🗿

پرنسس آرسا صحبت میکن:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط