سنجاب ها و موش ها ؛ هنگام بارش برف دم خود را روی خود می گ
سنجاب ها و موش ها ؛ هنگام بارش برف دم خود را روی خود می گذارنند تا خیس نشوند!
در واقع اون پوست خوبو خدا برای خودشون داده تا باهاش از خودشون محافظت کنن؛ نه برای لباس انسان!
در واقع اون پوست خوبو خدا برای خودشون داده تا باهاش از خودشون محافظت کنن؛ نه برای لباس انسان!
- ۴۱۳
- ۲۶ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط