یک نفر را دوست دارم که بدون آغوشش جهان جای نا امنیست.

یک نفر را دوست دارم که بدون آغوشش جهان جای نا امنیست.
دیدگاه ها (۲)

دیگه نبودنت،برام ضرری نداره

همه ی ما درگیر یه دردی شدیم که درمونش شده یه آدم به درد نخور

چطور میتونم به تاول های پام بگم،تمام مسیری رو که طی کردم اشت...

گاهی جهان تنها با یک نفر پر میشود اون یک نفر من تویی...🖤@cli...

تورا به جای همه کسانی که دوست ندارمدوست دارم🌱❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط