-هر ادمی انسان نیست

-هر ادمی انسان نیست
دیدگاه ها (۱)

شبام با نگاه کردن به عکسات صبح میشه...

بد‌ترین قسمت دلتنگی اونجاست که نمی تونی بهش بگی چقد دلت تنگه

از اهمیت دادن به خیلی چیزا پشیمون میشید اینو بهتون قول میدم

لمس تارهای مرگ گیتار با انگشتان خونی

توانایی های ما نیست که نشون بده ما چه ادمی هستیم بلکه انتخاب...

ترجیح میدم به یه اهن وابسته بشم ولی به یه ادمی که معلوم نیست...

به جان من اگه این کارو نکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط