نمیدونم...

نمیدونم...
دیدگاه ها (۷)

کاش...

بس که ازرده شدم چشم به پایان دارم...

پر از لحظه هایی که دوستشان ندارم...:'(

نمیدونم واقعا نمیدونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط