خداحافظ طلوعم

خداحافظ طلوعم
خداحافظ غروبم
خداحافظ ای تنهاامیدم😔
سه سال گذشت...
دیدگاه ها (۱)

خیلے...

💙 💙 💙 💙

تومیرفتےومننگاه میڪردم...هرگز این همه مرگ را یڪجا ندیده بودم...

چهار سال گذشت هنو فصل دو نیومدههه😭🎀#همه‌ما‌مرده‌ایم #همه_ما_...

سه سال از اون شب گذشته

اخبار سه تفنگدار: خداحافظ تا فردا شب شاید هم برای همیشه:)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط