مـوقع خوشیاتون هرجا هستید

مـوقع خوشیاتون هرجا هستید
لطف ڪنید موقع چس‌ناله هاتون‌هم گمشـــید همونجا ):
دیدگاه ها (۱)

اگه چسب زخم نیستی، حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)

اگه چسب زخم نیستی، حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)

‏دلم تنگه ولی نه واسه تو، واسه حال خوشی که کنارت داشتم!

سه عامل کشنده ؛:صمیمیت بیش از حداعتماد بیش از حد انتظار بیش ...

به لطف خدا جمعیت حاضر در میادین روز به روز بیشتر می‌شود و تل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط