که اگه خیلیا برنده نباشن

که اگه خیلیا برنده نباشن
ولی مارو میخندونن خسته نباشن
دیدگاه ها (۴)

۵ بازی سه امتیاز

وقتایی که پرسپولیس میبازه واسه رسیدن بازی بعدیش مشتاق تریمچو...

پارسال گیر داده بودن که شجاع به سطل اشغال لگد زده و باید محر...

هی مبارک‌ 😂 ❤

اگه دخترا نباشن... 💥💥💥

ذهنم خسته..چشام بسته...)))قلبم از خیلیا شکسته»..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط