بچه ها اصفهانو دارن میزننن

بچه ها اصفهانو دارن میزننن
صدا خیلی بلنده
شماهم میترسین یا منم فقط؟؟
دیدگاه ها (۳)

کسی هست حرف بزنیم من اروم شم؟؟؟؟

و اون دیگه جوابتو نمیده😔💔

به بابا بزرگم بگم دوسش دارم:)

زیبایی شب:) شما چی؟

چیزه فقط منم اینجوریم یا شماهم حس می کنید ویس مثل قبل نیست د...

بچه ها می دانم صدا خیلی عالی نیست

گروه ویلیانز با رول آزاد دارن بالاخره دبیو میکنن! خیلی ویو د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط