از رزمنده ها جانبازان و شهدا واقعا ممنونم.

از رزمنده ها جانبازان و شهدا واقعا ممنونم.
اگه نبودن،الان نبودیم و یا...(حتی فکرشم قشنگ نیست)
ممنونم.
دیدگاه ها (۳)

پرچم مردادیا بالاس

...مواظب(خودمون و اونایی که دوسشون داریم)باشیم...

من اگه جا دختره بودم با مامانم تا مدتی طوانی که حتی فکرشم نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط