کاش دو نفر بودم....
کاش دو نفر بودم....
یکی زندگیش را میکرد....
و دیگری فقط تورو دوست داشت....!!!
یکی زندگیش را میکرد....
و دیگری فقط تورو دوست داشت....!!!
- ۹۰۳
- ۰۱ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط