نمیدونم چه حکمتیه که

نمیدونم چه حکمتیه که
هم بیکارم هم وقت نمی کنم
به هیچ کاری برسم
دیدگاه ها (۱)

داداش مگه قرار نشد سند بذاری منو بیاری بیرون؟پس چی شد اون سن...

‏دلتنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست😩 😄 😄 😄 😄 😄 😄

خونه مادربزرگآرامش خاصی داره 😊 😊 😊 😊 عکس😊

خب میخوام فن فیک مویچیرو هم اضافه کنم

هیچ وقت این اثر و فراموش نمی کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط