دیگه مثه قدیما نمیخندیم....:(

دیگه مثه قدیما نمیخندیم....:(
دیدگاه ها (۲)

تا حالا بین احساستون معلق بودین؟ :)

*_*

من با استعداد بودم، یعنی هستم. بعضی وقت‌ها به دست‌هایم نگاه ...

یه تست بسیاربسیارجالب!!امتحان بفرمایید:الگوی زندگی تو کیست؟ ...

تو کامت ها بگید که ما اصلا نمیخندیم😀...

ولی خدایی قدیما یه چیز دیگه بوده #قدیمی#ایران#ازادی

درسته دیگه مثه قبل ساعی فن نیستم ولی بازم باحاله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط