دیگر برایم مهم نیست !

دیگر برایم مهم نیست !
بی حس شده ام ...
از قضاوت و بی انصافیِ هیچ آدمی ، دلم نمی گیرد !
من به مرحله ی پذیرشِ خودم رسیده ام ،
نه از تمجید و ابراز علاقه ی کسی ، ذوق می کنم ،
نه با انتقاد و رفتنِ کسی ، به هم می ریزم !
به معنایِ واقعی ، عینِ خیالم نیست !!!
این روزها ، همه چیزِ دنیایِ من ، به خودم بستگی دارد !
من برایِ خودم ارزش قائلم !
آنقدر که با دستانِ خودم ، آدم هایِ آزار دهنده را از حوالیِ آرامشم ، دور می کنم !
حالِ من خوب است ...
نه عاشقم ، نه غمگینم ، نه دلتنگ ...
از شما چه پنهان ؛
این روزها جایِ هیچ کسی خالی نیست !
من در بی تفاوت ترین حالتِ ممکن قرار دارم !
#نرگس_صرافیان_طوفان‌
دیدگاه ها (۸)

تایپ کنی، مکث کنی، فکر کنی، پاک کنی ... :)‌

بهترین شناگرم که باشی...:)

...🖤 #عکس_نوشته

[سخته بفهمی همه عمرت تلف شده...🖤]

PT/2 مرد که از حالت دختر فهم...

★وقتی عاشق دشمنت میشی و... p³ "آره مثلا خیانت شین هه به اون‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط