اگرمن وتو دوبرگ بودیم...
اگرمن وتو دوبرگ بودیم...
هنگام خزان...زودتر ازتومیشکستم
ومیافتادم ...
تازمانیکه تومیافتی...
در آغوشت گیرم...
هنگام خزان...زودتر ازتومیشکستم
ومیافتادم ...
تازمانیکه تومیافتی...
در آغوشت گیرم...
- ۳۴۹
- ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط