دلم را که مرور می کنم تمام آن از آن توست،فقط نقطه ای از آ
دلم را که مرور می کنم تمام آن از آن توست،فقط نقطه ای از آن خودم…روی آن نقطه هم میخ می کوبم وقاب عکس تو را می آویزم…
- ۶۷۰
- ۱۷ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط