فدای اون عینکت خوشتیپه من

فدای اون عینکت خوشتیپه من
دیدگاه ها (۱)

من چی بگم بهت با اون ژست گرفتنت دخمل

اینم وقتی آقا مهدی کوچولو بود...من فدای خنده هات بشششم

یعنی دیشب بردیمش پارک یه سرسره ایی بود زینب خانم ول کن اون س...

ای من قربون عینکت برم مننننن🫠چرا من شانس ندارم تورو ببینم 🥹🥹...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط