کمپوتو واسه مریض میبرن نه من

کمپوتو واسه مریض میبرن نه من
ولی بازم دستون درد نکنه
چهار پنج تایی خوردم خوش مزه بود
نوش جونم
انشالله هرچی زود تر خوب شم
آخ کمرم
دیدگاه ها (۳۰)

کیا این از یاد رفته رو یادشون میاد؟

عشق دو ترفه

P22🍋‍🟩-هنوزم از دستم ناراحتی؟{آروم تو گوشش میگه}&نه مهم نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط