کمپوتو واسه مریض میبرن نه من
کمپوتو واسه مریض میبرن نه من
ولی بازم دستون درد نکنه
چهار پنج تایی خوردم خوش مزه بود
نوش جونم
انشالله هرچی زود تر خوب شم
آخ کمرم
ولی بازم دستون درد نکنه
چهار پنج تایی خوردم خوش مزه بود
نوش جونم
انشالله هرچی زود تر خوب شم
آخ کمرم
- ۵۲۹
- ۲۲ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط