تلاش نکن بنده خدا غمی نیست بزاربره توهم خدایی داری

تلاش نکن بنده خدا غمی نیست بزاربره توهم خدایی داری
دیدگاه ها (۲)

اینجوری گرم هستن نمیفهمن به وقتش پشیمون میشن غمی نیست

....

بله

تــــنهـایـــی ام فــــقـط ادّعــــا دارد !بــا ایــن هـمه ...

با این بنده خدا دنس کنین خیلی داره تلاش میکنه😂😂😂

بنده خدا بلد نیست رانندگی کن😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط