ای جان کاشکی الان اونجا بودم

ای جان کاشکی الان اونجا بودم
دیدگاه ها (۵)

تخمه هم حال میده بعضی وقت ها

فعلا این موتور گرفتم پابلند هم بد نیسبراتو شهر خوبهالبته همی...

زیبا

به به

کاشکی اونجا بودم‌.......

کاشکی منم توی قلبم تیر می‌خورد و الان زیر یه خرمن خاک بودم 💔

کاشکی ربات بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط