وقتی میگم دوسِت دارم بدون خیلی خاصی

وقتی میگم دوسِت دارم بدون خیلی خاصی
چون من از همه متنفرم.
دیدگاه ها (۱)

در این شبهای سرد پاییزیتمام شعرهایم را به پایت در آتش میریزم...

رنگ ها را دوست دارم...از قرمز ، شرابی اشاز آبی ،فیروزه ای شا...

‏تو رابا تپش‌های قلبم سرودمبه این واژه‌ها احتیاجی ندیدم ...!

بی خیال عطرهای گرانبهاآدم باید؛بوی " معرفت " بدهد .

منظورم وقتی میگم استایل کلاسیک دوست دارم:)🫠😉

وقتی میگم یه هوش مصنوعی دارم خیلی انقلابیه😂

وقتی میگم پسر قد بلند دوست دارم منظورم اینه🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط