هر دوی ما

هر دوی ما
یک نفر را تنها گذاشتیم !
اول تو مرا و
سپس ؛
من خودم را ...
دیدگاه ها (۳)

آسوناش خودم حل میکنم سختاشو خدام

گاهی وقتها یک شاخه گلمعجزه میکندمحبت را هرچقدر کم باشددست کم...

ما درو وا گذاشتیم...تو کجا رفتی !؟

خوشم دوی رفیقکممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط