اگه از ته دل بخوایش ، حاضری جونتم بدی

اگه از ته دل بخوایش ، حاضری جونتم بدی
واسه اینکه یه بار دیگه بغلش کنی!

‌‌
دیدگاه ها (۱)

نیازمندِ دل داری‌هایِ نیمه شب..‌‌

یه سری آدما ارزش دیوونگی رو ندارن و بِالعکس!‌‌

درسته خیلی ساده و کوتاه میدیدمتو میرفتماما همون استرس قبل قر...

شخصیت ما همون کاراییه که تو خلوت خودمون انجام میدیم‌‌

حاضری جونتو واسه کی فدا کنی؟#اَلَّلهُم‌عجِّل‌‌لِوَلیِڪَ‌‌الف...

حاضری جونتو واسه کی فدا کنی؟#رهبرم_جونفداتم🫶🫀❤️‍🔥🇮🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط