..انشالله سال دیگه..

..انشالله سال دیگه..
دیدگاه ها (۶)

ازترس ازسیل بارون گفتم این هم بخورم شاید فردا نباشم

آمادگی کامل

......؟؟

..

انشالله دیگه روی نحس برنامه‌های ایرانیو نمیبینم

{نصرا من الله وفتح قريب } عيد قربان مبارک و انشالله هر سال خ...

انشالله چند وقت دیگه کشتن زامبی هم تجربه میکنیم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط