این همه آدم تو ویسگون ریخته یکی بلده اینا رو بگه ای وقته
این همه آدم تو ویسگون ریخته یکی بلده اینا رو بگه ای وقته اعصابم.................... شده
خوشم میاد فقط لایک میکنین
خوشم میاد فقط لایک میکنین
- ۲.۷k
- ۰۵ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط