أّثّقِ بِنِفَِّّسیِّ وِأّخَلَأّقِیِّ ..لَأّیِّهِمَنِیِّ ګ

أّثّقِ بِنِفَِّّسیِّ وِأّخَلَأّقِیِّ ..لَأّیِّهِمَنِیِّ ګلَأّمَ أّلَنِأَّّس فِّأّلَګلَ یِّری أّلَنِأَّّس بِعٌیِّنِ طّبِعٌهِ ...☺ 👌 🏻
دیدگاه ها (۱)

ای کاش یاد بگیریمواسه خالی کردن خودمونکسی رو لبریز نکنیم ......

الباب الذی یقفل فی وجهک عمداً إیاک أن تطرقه ثانیاً .....! .

پناه میبرم به عطر چای ب کیف آرایشم ب آهنگهای غمگـــین گاهی...

نگا نکنیییید خووو خجالت میکشم خخخخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط