سی خوم وخوت...

سی خوم وخوت...
دیدگاه ها (۲)

من خوشگلم...

دوست دارم...

دل وش سدن سیم مشکله...

درد یعنی بزنی دست به انکار خودتعاشقش باشی و افسوس گرفتار خود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط