ولی آلزایمر خیلی چیز باحالیه ، همه چیو یادت می‌ره ، تنها

ولی آلزایمر خیلی چیز باحالیه ، همه چیو یادت می‌ره ، تنها دقدقت هم اینه که قرصاتو بخوری که قرص خوردن و یادت نره .
دیدگاه ها (۲)

﮼گاهی‌اوقات‌بیشترازاینکه‌ناراحت‌بشی‌انتظارشو‌نداری.

تنها نقطه امن من بغل توعه💥.

ولی بیایید و همه پلای پشت سرتون و خراب نکنید ! مطمعنا یه روز...

من تاریک‌ترین دورانم رو به تنهایی پشت سر گذاشتم..

درسا

نامیییییی دارم میام 🤧👍😶والا تنها مشکل اینجا اینه که من موهام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط