حالم حال راگاتا🥹💔

حالم حال راگاتا🥹💔
اهم چیزه-
گایز دارم یه ای یو سیرک دیجیتال میسازم به اسم: the amazing digital palace یا همون قصر دیجیتال شگفت انگیز
قراره دیزاین کارکتراش هم بکشم🤓🤙🏻
البته اگه دستام جر نخورن-
ایشالا یه پست هم میزارم و یه توضیح راجب ای یوم میدم🤓☝🏻
راستی اوسی ها هم میتونن توی ای یوم‌ باشن🤙🏻😛
فعلا^^
دیدگاه ها (۱۶)

اقا بیاین پارت اول🤓☝🏻✨برا پارت دوم تو پست اصلیم بگید🙏🏻

اقا منمبازی از اونجایی که قبلاً جسارت گذاشته بودم ولی حوصله ...

🪻سلامی دوباره🪻...بچه ها راستش من اصلا راجب خودم هیچ توضیحی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط