××××× تنهایی من اتفاق تازیی نیست ××××

××××× تنهایی من اتفاق تازیی نیست ××××
دیدگاه ها (۶۵)

×مجبورممم واسهه اینکهه شبا فکر نکنم بادیاسپام بخوابم ×

والا

منن اومدمم خوش اومدممم .... وییی چقدرر دلم واسهه یخچال تنگید...

پس شاید درست نیست که هرکار میکنیم اتفاق نمی افته

این اتفاق افتاده راهش مهم نیست مهم اینکه اتقاق افتاده

🎥 زدنِ اف۳۵ یک اتفاق نیست،خودشان فهمیدند که این قابلیت یعنی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط