شیمی یازده با فیزیک چهارده بخوره تو سرت👊

شیمی یازده با فیزیک چهارده بخوره تو سرت👊
دیدگاه ها (۴)

😂😂😂

خیلی تعثیر گزار بود تختِ تعثیر قرار گرفتم

😷

بترکین👊😂

سوال پست: فیزیک یا شیمی؟جواب خودم:شیمی

تاسف بخوره تو فرق سرت .

لیلیلیلیامروز امتحان فیزیک شیمی داشتم دم معلمام گرم با اینکه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط