روهان:دوستیمون به جایی نرسید..

روهان:دوستیمون به جایی نرسید..
حداقل بزار دشمنیمون به یه جایی برسه
دیدگاه ها (۱۰)

دوستت دارم در هر جا که باشی!

!چه عجیب!

بعضی وقتا یه آدماییبا یه حرفاییبا یه کاراییبرای همیشهخودشونو...

خدا اگر بودم تو را به کسی نمیدادمتو را بر میداشتمبرای خودمو ...

بزار محرم برسه واست قیامت میکنم🖤

اصکی میری حداقل آیدیم رو بزار

اصکی میری حداقل آیدیم رو بزار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط