همیشه یک نفر را داشته باشید که وقتی از
همیشه یک نفر را داشته باشید که وقتی از
زمان و زمین شاکی شدید،
بشود وکیل و حق را فقط بدهد به شما
حالا می خواهد حق با شما باشد یا نه
اصلا مهم نیست..
یک نفر که
ترجیح مکررش،
اولویت اکیدش به همه ی دنیا فقط شما باشید..
یک نفر که وقتی در غربت دنیا گم و گور شدید با یک
" دیونه غصه ی چی رو می خوری؟ من که هستم " گفتن،
گند بزند..
به همه ی دلتنگی ها
به همه ی درد ها
به همه ی تنهایی ها...
یک نفر که وقتی خسته روبروی دنیا
زانو زدید فقط با دیدن پیامش بلند شوید و
با همان دنیا تا آخر دنیا بجنگید..
نه با دیدن چشمانش
و نه حتی با شنیدن صدایش
بلکه فقط با دیدن پیامش
همین... ❤
زمان و زمین شاکی شدید،
بشود وکیل و حق را فقط بدهد به شما
حالا می خواهد حق با شما باشد یا نه
اصلا مهم نیست..
یک نفر که
ترجیح مکررش،
اولویت اکیدش به همه ی دنیا فقط شما باشید..
یک نفر که وقتی در غربت دنیا گم و گور شدید با یک
" دیونه غصه ی چی رو می خوری؟ من که هستم " گفتن،
گند بزند..
به همه ی دلتنگی ها
به همه ی درد ها
به همه ی تنهایی ها...
یک نفر که وقتی خسته روبروی دنیا
زانو زدید فقط با دیدن پیامش بلند شوید و
با همان دنیا تا آخر دنیا بجنگید..
نه با دیدن چشمانش
و نه حتی با شنیدن صدایش
بلکه فقط با دیدن پیامش
همین... ❤
- ۹۰
- ۰۷ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط