ما به خود افتخار میکنیم

ما به خود افتخار میکنیم

مرگ بر وهابیان
مرگ بر آل سعود
دیدگاه ها (۳)

داشتم تو لب تاپم میگشتم یهو خوردم به اینخیلی شوکه شدمبا این ...

آهنگی که خودم دوس دارم خط من از هیدن و عرفان هست مخصوصا این ...

نشستن ننت هم با اون عمه خرت حرومه وهابی حرامزاده

I LOVE YOU

اولین باری که جایزه بردن

death note انیمهانیمه دفترچه مرگ ال 💀 یا لایت ☠️

ما ارمیا همیشه پشتتونیم و بهتون افتخار میکنیم 😌🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط